Laadukkaat uusasiakastapaamiset ovat erittäin merkittävässä roolissa myyntitavoitteeseen pääsemisessä. Laatutapaamiset.fi:n hoitaessa paljon aikaa vievän uusasiakastapaamisten sopimisen asiakas voi keskittyä myyntiin ja myyntitapaamisten hoitamiseen.
Laatukriteerimme käsittävät seuraavat tärkeät seikat:
*
Sovittu asiakastapaaminen: aikaan ja paikkaan sovittu tapaaminen tuntuu yksinkertaiselta, mutta usein se jää sopimatta täsmällisesti.
**
Sovittuun kohderyhmään tehty tapaaminen: tarjoamme laadukkaan, monilla eri kriteereillä haarukoidun ja täsmällisen kohderyhmän, joka sisältää kaikki kiinnostavat suomalaiset yritykset. Täsmennämme valintoja ja ajamme listan ristiin asiakkaan omien asiakaslistojen kanssa.
***
Oikealle päättäjälle tehty tapaaminen: yhdessä ollaan sovittu, kenelle tapaamiset tehdään: toimitusjohtajalle, myyntijohtajalle, kehitysjohtajalle jne.
****
Sovittujen speksien mukainen tapaaminen: yhdessä sovitaan keskustelussa läpi käytävät reunaehdot, kartoittavat kysymykset sekä rajaavat kysymykset
*****
Tapaaminen toteutuu: jos tapaaminen ei toteudu asiakkaasta riippumattomista syistä, korvaamme sen veloituksetta uudella.