Asiakkuuden aloittaminen (mittaaminen)
Haluamme tehdä asiakkaidemme kanssa pitkäaikaista yhteistyötä ja niin laatukriteerimme, tapamme toimia kuin hinnoittelumallimmekin pyrkivät tukemaan tätä tavoitetta.
Asiakkuuden alussa varmistetaan molemminpuolinen hyöty yhteistyöstä. Ymmärretään, ettei ilman luottamusta ole toivoa pitkästä yhteistyöstä. Luottamus pitää rakentaa ja siinä on kyse kummankin tahtotilasta sekä molempien osapuolien johdon sitoutumisesta yhteistyöhön. Yhteistyön alkuun tehdään tuotteesta/palvelusta riippuen sekä asiakkaan toiveet huomioiden 30–100 tapaamisen projekti.
Asiakkuuden onnistuminen on kiinni myös avoimuudesta
Me teemme tapaamisia niin avoimesti, että päämiehemme tietää sadan prosentin varmuudella, miten kohtaamme asiakkaan, miten projekti etenee numeroiden valossa ja miten tarpeet käydään läpi, jotta asiakkaamme saa juuri sellaisia tapaamisia kuin on sovittu. (Kysy lisää työkaluistamme buukkauksen mittaamiseen ja avoimuuteen)
Asiakkuus
Asiakkuuden aloittaminen jatkuu luontevasti pitkäaikaisella asiakkuudella kun luottamusta on rakennettu ja ollaan opittu tuntemaan toisemme. Samoin asiakasprojektin soittajat ovat tulleet tutuiksi päämiehillemme ja he ovat siten luontevasti osa asiakkaan uusasiakashankinnan organisaatiota.
Asiakkaan tarpeiden mukaan tehdään yhdessä sovittujen syklien mukaisesti tapaamisia yhdessä määriteltyyn kohderyhmään. Myyntijohdolla on näin toimiva työkalu, jolla voi vaikuttaa suoraan omaan kassavirtaan ja helpottaa omiin tavoitteisiin pääsyä, kun myynnillä on riittävä määrä laadukkaita uusasiakastapaamisia.